Prekių pristatymas

1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti vardą, telefono numerį, el. paštą, ir tikslų prekių pristatymo adresą.

2. Pristatymo laikas pradedamas skaičiuoti po užsakymo apmokėjimo.

3. Užsakymams, kurių suma yra mažesnė nei 50€ yra taikomos papildomos siuntimo išlaidos, kurios sudaro 2,39€ (LP EXPRESS paštomatas), 3,49€ (DPD paštomatas), 3,49€ (Omniva paštomatas), 4,99€ (LP EXPRESS kurjeris). Pasirinkus pristatymą kurjeriu į Kuršių Neriją yra taikomas papildomas 25€ mokestis (netaikoma pristatymui į paštomatus). Jeigu užsakymo suma viršija 50€, prekės į LP EXPRESS paštomatą pristatomos nemokamai.

4.1. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Užsakant prekes su skirtingais pristatymo terminais, užsakymo pristatymo laikas skaičiuojamas pagal ilgiausiai pristatomą prekę. Galutinis numatomas pristatymo laikas nurodomas apmokėjimo puslapyje.

4.2. Šventinių periodų metu siuntų pristatymo laikas gali pailgėti dėl siuntų tarnybų užimtumo.

5. Kai siunta pristatoma į paštomatą, gavėjas informuojamas SMS žinute ir el. paštu su durelių atidarymo kodu. Kai siunta pristatoma į buveinę nurodytu adresu, kurjeris prieš pristatydamas prekes iš anksto susisiekia su gavėju nurodytu telefonu numeriu.

6. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jeigu Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.

7. Pirkėjas priimdamas prekes privalo įsitikinti, kad prekių išorinės pakuotės nėra pažeistos. Jei Pirkėjas priima prekę su pažeista pakuote, Pardavėjas nebegali priimti Pirkėjo pretenzijos dėl pažeidimo. Jei prekės pakuotė pažeista, kurjeris turi užpildyti pažeidimo aktą.

Nemokamas pristatymas

Užsisakymams virš 50€

Patogus atsiskaitymas

Saugūs ir greiti atsiskaitymo būdai

Prekės Lietuvoje

Daugelį prekių turime sandėlyje

Grąžinimo garantija

Prekes galite grąžinti per 14 dienų