D.U.K

Dažniausiai užduodami klausimai

Su užsakymu ir pristatymu susiję klausimai

Užsakymas ir pristatymas

Prekes pristatome į pasirinktą LP Express, DPD, Omniva paštomatą, kuris pasirenkamas užsakymo metu arba LP Express kurjeriu nurodytu adresu.

Siekdami suteikti kuo greitesnį aptarnavimą, jeigu prekes turime vietoje, stengiamės suruošti ir išsiųsti užsakymą per 1 darbo dieną nuo užsakymo pateikimo momento.

Prekių pristatymo terminas nurodomas apmokėjimo puslapyje. Užsakant prekes su skirtingais pristatymo terminais, užsakymo pristatymo laikas skaičiuojamas pagal ilgiausiai pristatomą prekę.

Jeigu užsakote prekes su skirtingais pristatymo terminais, galite pateikti du užsakymus. Vieną užsakymą su greitai pristatomomis prekėmis, kitą su ilgiau pristatomomis prekėmis. Tokiu atveju greitai pristatomas prekes gausite greičiau.

Kai apmokėjimas yra atliktas, esamo užsakymo papildyti neįmanoma. Tokiu atveju reikėtų atlikti papildomą užsakymą.

Prieš atliekant papildomą užsakymą susisiekite su mumis ir mes patikrinsime ar yra galimybė apjungti užsakymus.
 

Jeigu užsakymui nėra užregistruota siunta ir jis nėra išsiųstas jį galite atšaukti. Dėl užsakymo atšaukimo susisiekite su mumis nurodytais kontaktais.

Gavę užsakymą, nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. El.laiško negavus po užsakymo pateikimo, rekomenduojame pasitikrinti elektroninio pašto SPAM skiltį. Apie užsakymo eigą nuolat informuosime nurodytu el. paštu, o prireikus susisieksime ir telefonu.

Šiuo metu siuntų pristatymas galimas tik Lietuvos teritorijoje.

Šiuo metu galimybės atsiskaityti už prekes terminale nėra.

Sąskaita-faktūra yra išrašoma kiekvienam klientui įvykdžius apmokėjimą. Sąskaitą-faktūrą gausite kartu su „Užsakymas priimtas” laišku.

Bendro pobūdžio klausimai

Kiti klausimai

Susisiekite su mumis nurodytais kontaktais ir mes suteiksime Jums visą dominančią informaciją.

Šiuo metu yra vykdoma tik internetinė prekyba, todėl prekių atvykti apžiūrėti gyvai galimybės nėra.

Didžiąją dalį mūsų siūlomų prekių, kurias matote mūsų el. parduotuvėje turime savo Lietuvos sandėlyje, todėl užsakytas prekes gausite itin greitai.

Jei pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista – ją nufotografuokite. Po to patikrinkite prekių kiekį, kokybę, asortimentą ir komplektiškumą. 

Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas. Daugiau apie prekių grąžinimo taisykles skaitykite čia.

Nesugadinta, turinti originalią tvarkingą pakuotę, nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai) ir t.t.

Įsigijus netinkamos kokybės prekę, turite teisę savo pasirinkimu kelti vieną iš šių reikalavimų:

1. Nemokamai pašalinti prekės trūkumus (arba pataisyti prekę);
2. Nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę;
3. Atitinkamai sumažinti prekės kainą;
4. Susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Daugiau apie prekių grąžinimo taisykles skaitykite čia.

Dėl prekių grąžinimo susisiekite su mumis nurodytais kontaktais.

Jeigu įsigyta prekė buvo parduota su pardavėjo iš anksto nurodytais defektais ir turėjo žymą „Pažeista prekė” jos grąžinti galimybės nėra. 

Pinigai per 5 d.d. grąžinami į banko sąskaitą iš kurios buvo apmokėtas užsakymas.

Taip, skirtingoms prekių rūšims suteikiama tam tikrą laiką galiojanti kokybės garantija.

Nemokamas pristatymas

Užsisakymams virš 50€

Patogus atsiskaitymas

Saugūs ir greiti atsiskaitymo būdai

Prekės Lietuvoje

Daugelį prekių turime sandėlyje

Grąžinimo garantija

Prekes galite grąžinti per 14 dienų