D.U.K
Dažniausiai užduodami klausimai
Klausimai susiję su internetine parduotuve
El. parduotuvės D.U.K
Susisiekite su mumis nurodytais kontaktais ir mes suteiksime Jums visą dominančią informaciją.
Šiuo metu yra vykdoma tik internetinė prekyba, todėl prekių atvykti apžiūrėti gyvai galimybės nėra.
Jeigu užsakote prekes su skirtingais pristatymo terminais, galite pateikti du užsakymus. Vieną užsakymą su greitai pristatomomis prekėmis, kitą su ilgiau pristatomomis prekėmis. Tokiu atveju greitai pristatomas prekes gausite greičiau.
Šiuo metu galimybės atsiskaityti už prekes terminale nėra.
Gavę užsakymą, nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. El.laiško negavus po užsakymo pateikimo, rekomenduojame pasitikrinti elektroninio pašto SPAM skiltį. Apie užsakymo eigą nuolat informuosime nurodytu el. paštu, o prireikus susisieksime ir telefonu.
Prieš atliekant papildomą užsakymą susisiekite su mumis ir mes patikrinsime ar yra galimybė apjungti užsakymus.
Jeigu užsakymui nėra užregistruota siunta ir jis nėra išsiųstas jį galite atšaukti. Dėl užsakymo atšaukimo susisiekite su mumis nurodytais kontaktais.
Sąskaita-faktūra yra išrašoma kiekvienam klientui įvykdžius apmokėjimą. Sąskaitą-faktūrą gausite kartu su „Užsakymas priimtas” laišku.
Klausimai susiję su prekių pristatymu ir grąžinimu
Pristatymo ir grąžinimo DUK
Prekes pristatome į pasirinktą LP Express, DPD, Omniva paštomatą, kuris pasirenkamas užsakymo metu arba LP Express kurjeriu nurodytu adresu.
Šiuo metu siuntų pristatymas galimas tik Lietuvos teritorijoje.
Siekdami suteikti kuo greitesnį aptarnavimą, jeigu prekes turime vietoje, stengiamės suruošti ir išsiųsti užsakymą per 1 darbo dieną nuo užsakymo pateikimo momento.
Prekių pristatymo terminas nurodomas apmokėjimo puslapyje. Užsakant prekes su skirtingais pristatymo terminais, užsakymo pristatymo laikas skaičiuojamas pagal ilgiausiai pristatomą prekę.
Jei pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista – ją nufotografuokite. Po to patikrinkite prekių kiekį, kokybę, asortimentą ir komplektiškumą. Atlikus šiuos veiksmus susisiekite su siuntų tarnyba, kuri pristatė Jūsų siuntą arba susisiekite su mumis nurodytais kontaktais.
Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas. Daugiau apie prekių grąžinimo taisykles skaitykite čia.
Nesugadinta, turinti originalią tvarkingą pakuotę, nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai) ir t.t.
Įsigijus netinkamos kokybės prekę, turite teisę savo pasirinkimu kelti vieną iš šių reikalavimų:
1. Nemokamai pašalinti prekės trūkumus (arba pataisyti prekę);
2. Nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę;
3. Atitinkamai sumažinti prekės kainą;
4. Susigrąžinti sumokėtus pinigus.
Daugiau apie prekių grąžinimo taisykles skaitykite čia.
Dėl prekių grąžinimo susisiekite su mumis nurodytais kontaktais.
Jeigu įsigyta prekė buvo parduota su pardavėjo iš anksto nurodytais defektais ir turėjo žymą „Pažeista prekė” jos grąžinti galimybės nėra.
Pinigai per 5 d.d. grąžinami į banko sąskaitą iš kurios buvo apmokėtas užsakymas.